星期一, 7月 07, 2008

唔好講我啦~

A:我聽聞呢,你又有新題材喎‧
B:咩呀~ 有咩新題材呀?嗰
A:朋友丙話你會講我嘛‧
B:吓?我啲對話通常都係 ABC 咋喎,無話講邊個架喎,人地問都唔會答架喎‧只係有啲人成日係度自己不停咁對號入座,死都話係講佢之嘛‧
A:個個都以為係話我啦‧
B:錯啦喎,係有啲人死唔執輸咁係度隱喻明示咁話係佢自己咋喎‧
A:我講唔講呀,啲人都係話係我架‧
B:唓~ 咁有啲人都會口口聲聲就話自己好低調,其實內心就係最想多人識最多人講架啦‧
A:邊係呢,我就真係唔想咁紅呀‧
B:紅?你個面成個馬騮屎忽咁咪夠紅囉‧如果以我個 BLOG 做統計,每日都係得百幾個人入來,減埋啲一日入幾次既,都係得番幾十個‧咁,你覺得,就算比我講,呢個人有得幾紅呢?
A:咁仲唔夠呀?最好無人識得我添呀‧
B:你想無人識既話,咁你咪唔好寫 BLOG 囉,唔好識新朋友囉,唔好有咁多 best friends 囉‧不過去到飲酒場,都只係得你一個可以識哂成個場既人呀‧
A:唓~ 識開架嘛,你估我想識咁多人架咩‧
B:哦~ 既然你都唔想咁多人識得你,咁我以後有咩新朋友都唔介紹比你囉‧
A:咁又唔好,我都想睇下有無啲新朋友可以發展吓架嘛‧
B:啍,咪又係口是心非‧
A:咁~ 你係咪會寫我啫?
B:寫你?我幾時話過會寫你呢~ 講左咁耐都係你自己話我要寫你咋喎,你又想搶 spotlight 呀‧

注:以上並非單一次的對話,是經歷多番談話以後總結輯錄而成的‧

2 則留言:

匿名 說...

題外話,最近你們流行在網誌上晒胸賣肉喎

匿名 說...

Please continue to 晒胸賣肉. I need some eye candies....