星期一, 5月 28, 2007

健健畫像

生日過了兩個多星期以後
再收到了一份遲來的禮物
相信不是送禮人親手做的
但挑了一只好相片
鈎畫後出來了好效果
很是我
而且很日本仔
終於
可以有自己的畫像了
而且都己經錶好放在家中
再次謝謝送件人

8 則留言:

littleoslo 說...

跟你少時很像

F4 說...

好man, 好地盤佬!

Gary Lam 說...

我少時個樣係好七吓架, 家下叫做好左0的~~ 但係皮膚差0個下衰呢...

仲有張圖我諗係照住 BLOG 上面既片 OUTLINE 出來架喎~~ 都幾好呀, 一張有青春, 一張夠 MAN....

匿名 說...

頭頂點解會有兩個圓圈嘅, 好似米奇老屎喎! Ka aaaaaa

匿名 說...

所以話任何人都可以man0既。。。

Unknown 說...

咁靚不如用來出T-Shirt我一定第一個排隊買!

Gary Lam 說...

我都唔知點解會有兩個圈,我諗係爆花呀~ 都 ok 丫, 可以有不同的角度去看事物.

另外, 我都打算出 T Shirt, 要訂就快手呀~~

匿名 說...

你少時個樣唔係好七呀 @@