星期二, 5月 08, 2007

寫在完結以先

三字頭的最後一天,放棄了午睡時間來打一篇 BLOG‧

有人問有否覺得自己越黎越青春可人,我只答道明天開始我會更加青春呢‧青春,不一定是可愛,但只要自己想要的話,每個人都可以有‧

這一天,其實也沒有什麼可以好記錄的‧但今早醒來有點怪,覺得陽光明媚,精神挺好的‧看看鐘,都只是八時而已,還可以多睡四十五分鐘‧很喜歡心情愉快的醒來,人也開心的‧遲到了一分鐘,多謝五元的奉獻‧開工開會閒聊,都跟平時沒兩樣‧友人甲說寄來一份禮物,還沒收到,等著瞧,先謝謝‧友人乙說跟某某談了個多小時電話,說可以溝通,都替他開心叫他多溝通溝通‧下午又是繼續的開會,但等待著早一點下班去看 EMILIE SIMON 的演出,之後相信便會繼續的去喝點小酒,笑鬧中迎接四十‧那也不錯‧

從辦工室的窗往外看,今天,窗外陽光普照‧

10 則留言:

F4 說...

男人四十才是一支花!
祝你愈來愈可愛.
劉若英+古天樂!!!

匿名 說...

終於等到你生日,看伙提了那麼多次。祝你青春在心

匿名 說...

係囉, 又煙又酒又唔瞓都仲咁靚仔, 食咗仙丹乎?

生日快樂呀!

匿名 說...

祝生日快樂 :P

匿名 說...

預告片不是告訴了我們嗎?那是動亂中綻放的一朵浮花。

山中方一日,世上已千年。幾生修來的道行,自然能偷天換日,封印起心態容顔。

祝再次重生,繼續狐惑凡人。

匿名 說...

生日快樂....
我終於有朋友來到四字頭
我想會比過三字頭時更容易吧?

F4 說...

Edward, 我喜歡你說他是動亂中綻放的一朵浮花!
我想他更是俗世裡的裁女!

Gary Lam 說...

謝謝各位呀!!
話哂我都係成班玩埋見得多既朋友中, 第一個到40 既, 都 ok 丫, 無乜特別有話好唔同, 都係咁過日子啫.
C人 : 或者我飲左 ISABELLA ROSSELLINI 係 DEATH BECOME HER 內既長春水囉, 不過係次貨, 唔可以去返20 歲既樣.
小奧 : 青春左心好重要架, 否則個人真係會好 WHERE~~
EDWARD : 你話乜呀, 我問個 GOOGLE 神呀, 都無既~~~ "封印起心態容顔". 點呀!!
F4 : 如果我係浮花, 我咪要同你爭女主角囉, 你呢期紅, 唔敢同你呢個 "浮娃" 鬥~~ 但我而且確是一個 "俗世裡的裁女", 我老爸呀裁縫師父呢~~

粉腸A 說...

恭喜你成為新一任古墓派掌門人

匿名 說...

"封印起心態容顔"

那是能每天午睡的神奇功效。

有說Bjork交棒給Emilie Simon, F4繼承劉大君的衣缽,你就橫跨好幾代,就像劉華黎明哈哈。