星期二, 3月 10, 2015

施主過主吧啦 (下)

K : 點呢... 個下集大結局
A : 始終... 我冇開口講,亦冇問
K : 咁跟住呢?
A : 見到面佢勁鍚我... 但我冇 kiss back ... 當我以為我對佢冇感覺既時候... 我又見到佢偷偷睇電話... 個一刻我又好難過。到底係咩感覺都己經唔太清楚... 哈!!! 但從第一日佢選擇放棄我,就應該要離開。不挽留!!! 況且佢叫我出黎都唔講… 咁算啦
K : 其實,你只須問一句咋喎... 你同你女朋友家下點呀? 幾好吖嘛?? 
A : 我過唔到... 又點會想知。我今日熄左電話... 打算放工先開返
K : 呢幾句其實只係自己話比自己知,佢已經唔係你架囉~ 同埋,佢一答話咁咁咁,咪即係有... 如無,佢就會反駁啦~
A : 唔想知... 心入面總覺得,佢己經出賣左我
K : 哦~~ 咁你自己決定放棄, 咁就得啦
A : 我覺得,如果佢係想返我身邊... 佢會見面第一句就講我知啦。咩叫 happy to see me 啫,it's a crap
K : 記得自己為何放棄,將來睇番,無論是如何結果,都是自己的決定... 最重要係,對得住自己
A : 冇錯,最重要係對得住自己
K : 成日都要講番轉頭,大家都要學既,就係唔好再帶任何不甘心,任何恨。記得所有都已過去,無左就係無左... 唯一可以做既,衷心祝人地幸福開心囉~
A : No。我冇咁大方得體... 我只希望消失,不再有任何聯繫。關心他人等於苦了自己
K : 恨也要動用真感情。不過都好左啦,之前仲話緊想繼續關心佢
A : 冇恨。一直都話我冇恨。我意思... 自己放下恨囉。
K : 我係話... 希望人地開心啫,你無必要再同佢有任何關連既... 亦都唔須要再有。既然一齊過愛過,你比唔到人地既,都想人地找到快樂既生活囉。我意思係,無必要甚麼 “你沒有好結果” 囉
A : 咁呢啲我都會,我都唔想佢衰,只係佢有沒有好結果我都無乜須要知囉。況且,好唔好都已經只係佢自己既選擇,跟我無關係
K : 叻!!!
A : 我尋日留意到一件事… 佢一直帶住既腳帶係佢同佢條女一齊買既,同我一齊既時候, 好刻意 keep clean
K : 咁又點呢…
A : 係佢  fb 都睇到佢應該帶左兩三年
K : 有關係嗎?
A : 尋日發現冇左囉,講完~
K : 咁即係點呢? 你好開心?
A : 都係個句... 佢同緊個個一齊, 可以同第二個 (即係我) 咁攬攬鍚鍚,其實呢啲男人都唔駛恨啦。我就算做正室亦唔難保佢係出面同第三個咁樣啦,所以... 都冇咩重要了~
K : 咁佢既腳帶無左, 又關咩事呢?
A : 哎, 咁我觀察入微, 係見到麻... 咪講下囉~ 同埋,朝仲有少少唔開心既
K : 實會既...
A : 一心諗住今朝早餐要食兩個腿蛋包加熱朱古力,結果美心冇得賣,只係買左三文治,都飽到上心口 K : 無人會即時無野既...
A : 飲左熱朱古力~~~~~~~~ 冇事了。哈。不過,係驚收到佢 msg, 所以不如熄電話,可以冷靜下~
K : BLOCK 一陣先囉~~ NO HARM
A : 我一直 keep 住同佢 msg 啲 histor。有人話要 delete 啦..我未做到
K : 我覺得, KEEP 唔 KEEP 都無咩所謂既。你可以 EMAIL 左去自己 MAILBOX,跟住咪 DELETE囉,咁叫做有個底.。過些時日,你想睇番,咁就會有不同既感覺... 可能話自己超 ON9 添... 又或者,跟本完全無心想睇添。每個人係不同既時候,都一定做好多 ON9 野架啦~
A : 哈 on9 的事極之多啦。不過,我冇後悔去愛,如果一段感情從來唔投入...咁就真係白過~
K : 唔投入既,只係叫做搵人陪啫,即係拍下散拖,或者係 fuck buddy... 不用提啦~
A : 嗯~
K : 放開,係一個好辛苦的一個學習過程...
A : 嗯,咁我都知。我更發現,千祈唔好急住搵一個去代替一個
K : 係架... 只會重覆地去犯相同既錯誤... 始終都要有啲時間比自己,諗下自己想要咩人咩關係咩既生活方式。之後再識到,咪慢慢睇清楚啱唔啱囉,啱先再諗啦。雖然無話百分百中奬,但起碼唔好行咁多寃枉路先吖
A : 係!!!
K : 家下雖然無左感情支柱,但多左自由先吖。有時諗下,雖然有失,但同時又有得既,相對格。有時都覺得梳乾架,見啱既玩又得 flirt 又得又唔洗負責任,最重要既係,唔會有傷心先啦
A : 唉,你地啲基佬就話易啫,我呢條路就行得有點攰,攰撚過上喜瑪拉雅山。哈… 
K : 你上過咩... ?
A : 搞撚錯呀... 你唔係唔知下麻…
K : 哦~ 果個4000 米就
A : 係 5416米呀,頂你

沒有留言: