星期一, 2月 23, 2015

You will be good!!!

A : 你好呀,咁遲既。
B : 差不多啦,瞓醒先嚟得架。
A : 呀 C 係上面喎,佢都係嚟左無幾耐,我仲同佢傾左一陣,佢先上去。
B : 係呀??!! 佢點呀? 無咩野呀? 佢失戀完未呀?
A : 點會咁快呀!!! 佢都係月頭既事啫,不過佢都好似唔多大問題咁。
B : 哦~ 咁都好啲。咁你點呀? 佢有同我提過吓你啲事。
A : 我都 OK 啦,經過那次治療的告白,都已經無咩野囉。實情係咁既...
B : 哦~ 咁之後呢?
A : 唔知呀... 無 follow up 呀,可能以為我飲醉又亂講野又發顛掛,或者覺得我好煩掛。
B : 唔會既~ 我聽你講,我覺得你都係差呢一步啫。
A : 希望啦。原本都唔係咁計劃既,但係就人算不如天算囉~ 啲野忽然係咁湧嚟。
B : 話時話,你攪左幾耐呀?
A : More than half year.
B : Huh? Why it took so long?
A : I don't know,好多野我控制唔到既。
B : 我就同自己講過,我唔會比自己咁樣囉。
A : 咁你之前都係有過問題啦~ 過左啫...
B : 算啦~ OK 就得啦~~
A : 係啦!!! 你上去做啦!!! Lazy butt, you are getting fat!!!
B : I know!!! I know!!! I am fat!!!
A : I call you dinner later this week.
B : Alright!!!

後來,收到這個...
https://www.youtube.com/watch?v=bbMbdVVJytA
Take it easy and you will be good.

沒有留言: