星期六, 11月 29, 2008

巧經

你都咪話唔驚,星期一收到一間工廠既老闆娘既電郵,講完一句公事之後,其剩既篇幅就講左以下既事情...
還有一件私事,想幫你介紹女朋友!
女孩在台灣,也是美國念書回來的,年紀 30-32,
家世不錯,是我女兒同學的姐姐,父母就生了2個女兒,
小女兒是我女兒的同學,也在 LA ,結婚了‧
可能是老二結了婚,媽媽希望老大也趕快嫁出去!
我把你 MAIL 直接給我女兒咯‧
我女儿是 xxxxx

點呀,晨早流流就整封咁既野我嘆呀,諗左好耐,就回左以下既電郵...
至於介紹女朋友一事, 先謝謝哦~
但自身都沒打算拍拖或結婚,
況且也很喜歡現今的單身生活,
所以, 還是免了, 以免人家誤會囉.
但, 還是謝謝你的好意.

我諗,呢位老闆娘都應該知難而退啦,拒絕得咁清楚‧點知,第二日又叫到佢另一個電郵...
不勉強你, 但是只是普通朋友,多個朋友又何防?? 對不?

我心諗,真係好想用呀某某咁講話嚟覆佢...
我已經夠多朋友啦,唔洗再多個朋友呀!

不過咁,話哂都係有生意來往,又唔好做到咁絕,所以到最後都係唔再覆囉,免得繼續有得煩‧

3 則留言:

Crazylegz 說...

這件事係令人好困擾,但又覺得好好笑。佢可憐你呀。哈~

匿名 說...

好野就自然比人昅到實架啦, 同對方講, 你好早返屋企睇珠光寶氣啊王德斌既演出, 你都留意下啦...

Ogake 說...

都係覺得你掂先至介紹女仔俾你啦~