星期日, 3月 23, 2008

鴉‧悲‧say

上了兩課法語,挺有趣的‧法藉老師英語教學,學法語之時又同時可以多練英語‧

第一堂都只是教說一些問候語,第二堂就教了法語的字母 "鴉悲say"‧由於以前都學過一點點,所以頭一兩堂都叫做有點輕鬆,沒有把我難到‧但是往後的日子便可有得頭痛,因為第三堂便是要學拼音,要命‧不過,不可以像以前段隨隨便便的算數,因為今次的學費真的比前學的貴許多許多,況且又是一個文憑課程,總要出一點力‧否則,將來讀完,都還是不能聽著法女唱歌時,一起跟著唱‧這個才是我要學法語的最大原因‧

有朋友跟我說過,倒不如下一個學期,跟他一起學德語初班,那我可以同時學會兩種語言‧但有朋友跟我說千萬不要,因為我只會得到兩種都學得不好‧且看如何吧.

Bonnes vacances de Pâques!

6 則留言:

匿名 說...

跟他一起學德語初班...

no!!

只會得到兩種都學得不好

F4 說...

你又不是要聽德文歌.
幹嗎要這麼貪心?!

Leo 說...

我以前都响港大外太空學過初級法蘭西文,間唔時都想學返下,請問健兄家時响邊豎學,值唔值得推介呢?

Gary Lam 說...

所以呢~ 都係讀好一種先~ 況且德文又唔係好實用, 德國大部份既人都會講流利英文...

我係中文校外進修讀呀, 成個 program 有四個 courses, 合共大約一年半, 學費全共 7500 左右. diploma course, 都 ok 啦~

小臭 說...

德文和法文是不相容的,一個硬一個軟,連語系都唔同.

Leo 說...

咦價錢好扺喎,十年前港大外太空冇文憑,得三級,讀到三級都只係等如人地法協啲低班,一期都二三千銀!

多謝指教!加油!