星期五, 10月 19, 2007

誰來獻唱?

今日關生提出一個問題,那年悉尼奧運有 Kylie Minogue,上次雅典雖然沒人曉得他們任何歌手,但都請了外援 Bjork 獻唱,明年北京奧運,不知會有誰呢?討論過後,可能會有以下幾個選擇:

李坟:多不多人識得沒要緊,至少她在奧斯卡大會出獻唱過‧

朱哲琴:當年的 "阿姐鼓" 令西藏聲音得以在海外發揚光大,況且都是唱得之人,總有一點代表性‧

韓紅 + 刀郎:外國無人識得佢地,但係唱巨肺式山歌,仲要全世界都同時收看,相信不會失準的‧

劉德華:在華人社會紅了那麼多年,而且他還有一顆 "中國心",而且唱腔亦帶有中國國寶 "戲曲" 味道,還可以一面唱一邊表演變臉,同一時間可以滿足商業、藝術和國寶三種口味,不失為一個上佳選擇‧可措只是差在不是太多外國人識得他,

梁朝偉:拍王家衞令歐洲人認識他,相信經過 "色‧戒" 後,美洲方面都會有人認識他‧況且他以前都出過唱片,雖然不是好聽系列,起碼出來有人知他是誰囉‧

周潤發:國際影星,好多人識,雖然只是出過一只大碟和一只單曲,但成名歌會令全世界認識整會八十年代的 Canto Pop‧

成龍:呢個不用多說‧又打得,又出過唱片,又多人識,唱腔又有古典味,又上過奧斯卡‧

真的很難選哦‧請大家來投吧‧

10 則留言:

匿名 說...

嘩!咁大個topic。
本來我覺得最說服力的是王菲,話晒唱得、又上過billboard,日本流行榜,外地點都叫有啲名氣,可是伊人一早決定封咪湊女,我睇機會唔多大。
章子怡,成龍,周潤發?....唔好喇掛!
coco li機會都好大!
其實邊個都唔緊要,最緊要唔好係容袓兒+劉華就得啦!

匿名 說...

嘩!咁大個topic。
本來我覺得最說服力的是王菲,話晒唱得、又上過billboard,日本流行榜,外地點都叫有啲名氣,可是伊人一早決定封咪湊女,我睇機會唔多大。
章子怡,成龍,周潤發?....唔好喇掛!
coco li機會都好大!
其實邊個都唔緊要,最緊要唔好係容袓兒+劉華就得啦!

匿名 說...

我話韓紅機會幾大,不過刀郎就唔會啦,佢唔似國家認同地位嗰重歌手.香港的藝人最多有個成龍或劉德華,唔會多.其實香港的藝人未必在表演行列內,反而會有好多有關國家文化的表演,如果係噉,我覺的女子12樂坊機會可能重大, 佢地都上過BILLBOARD TOP 200 (不過我覺得大陸唔會理BILLBOARD),而家重簽咗俾BLUENOTE潻,不過佢地喺日本嘅成績國家會睇吓.不過我買奧運表演D人會無個識.

匿名 說...

哎呀,我係clint呀,頭先個message係我嚟,唔記得寫名 :P

Ogake 說...

反建議: 毛阿敏 或者 那英

Gary Lam 說...

毛阿敏我都有諗過, 不過見佢無乜國際知名度所以無放入去. 個投票都係得啖笑, 係人都知唔會叫周生上去唱歌啦~~ haha..

呀 clint, 我諗成龍劉華呢啲都或者有機會上去打過白鴿轉, 但係求神拜佛唔好攪到好似國慶文藝晚會咁就得啦~ 咁.... 會唔會女子12樂坊加個 vanessa mae jam 吓歌仔咁呢...

john 說...

容祖嘅機會真係好大喎,
分分鐘送多件鄭烈瓊, 喺全世界面前表演終極露西TIM...

Fun 說...

千X奇唔好係李玟唔該~~ 成龍唱歌?幾億觀眾喎大佬...

如果響呢個list入面,無咩得選擇下,我揀劉華~ um.. 我話事就唔駛問一定係林蓮啦~~

Gary Lam 說...

聽聞碧咸會唱華語歌喎~~ 係既話都幾西吓~~

粉腸A 說...

既然係咁, 可以搵埋Bjork唱京劇, 娜唱跳中國舞, 想要多西有多西~