星期三, 6月 06, 2007

健健不是痴線

話說上次得到了人家給我的畫像,我戲言的說不如去做 T-shirt‧朋友們知道都說好,所以最後都真的要了公司同事幫我做了打稿,上星期拿去做燙畫 T-shirt,而且還要同事設計了包裝貼紙‧今天拿回家以後,便做了個多小時的包裝女工,而且還想了許久要怎樣包才好看,包好後像一顆糖果‧

做了廿四件,都已經給朋友們訂了多件‧但由於涉及設計都的版權,所以只送不賣,為求朋友們大家開心‧
<

13 則留言:

john 說...

請問是不是會員才可以著?

Crazylegz 說...

請問可唔可以俾我一件?我俾番錢...實在...太太太勁...

匿名 說...

so q , so cute!!

Fun 說...

哇點攞架?

會唔會好似派平安米咁要輪架?

匿名 說...

wei, 有無留一件給大佬. 要雙加大wor, 3XL都可以架!

匿名 說...

我又要

匿名 說...

嘩!犀利,真的坐言起行 :P

匿名 說...

嘩~正過歌迷會果d

Gary Lam 說...

John : 唔一定係 member, 只要 "口裡承認, 心裡相信" 就可以著架啦!! haha..

小奧 : 咁照我個樣畫架嘛, 一定 cute 啦, 係咪?!

Juli : 我個樣嚟架, 所以要似番我個人咁, 只送不賣咯! 留左比你啦, 約我食飯啦!

Fun : 有妙小皮速遞, 你下星期會有.

Nicole : 等爺爺回港, 去食飯時帶比你!

Karvitz : 都係貪玩, 求個開心而已~

Mr. Wrong : 過歌迷會果啲, 仲要貴好多添, 下次可以諗諗新 logo, 可以係網上賣呀~

匿名 說...

哈哈哈, 我係第一個收到,耀武揚威下先...呵呵呵

Donald Kwan 說...

恭喜你了, 請接招...
http://donaldkwanleisure.blogspot.com/2007/06/blog-post_07.html

匿名 說...

gary
i wanna go your friend's place drinking as well..i am sure it would be very nice drinking with the sunset..\
herman

匿名 說...

Gary哥, 多謝先! kiss kiss !!