星期四, 1月 14, 2010

小心眼

A:喂喂喂~~
B:係~ 咩呀...?
A:你呢~ 有無聽呀邊個講,話呀 X 呢都幾疑似個案架喎.
B:係咩? 佢無同我講喎~~
A:我同呀 X 咁熟,都知架啦~
B:哦~ 咁呀邊個呀,你咪睇佢好似吽吽吓咁呀,佢都幾細心架.
A:係啦~ 佢真係好小心眼架!
B:吓? 小心眼???
A:係呀,夠細心嘛...
B:屌丫~ 果啲叫挑通眼眉呀! 小心眼係話人小氣架! 點呀你~
A:吓~ 係咩~~ 我唔識嘛~~~
B:唉~ 讀幾十年書~ 真係讀屎片呀....

3 則留言:

F4 說...

我想8下邊個係x,
同埋邊個細心眼...
嘻嘻...

Gary Lam 說...

都講過話唔開名架啦
講左你都未必識
係咪...??!!

不過咁...
我只係話 "小心眼"
唔係 "細眼" 喎...

F4 說...

我的意思係 細心 + 小心眼 = 細心眼.
哈哈