星期日, 10月 12, 2008

雜碎

Papa
父親星期五打給我,說因為左邊肋骨以下按下有點痛‧大陸的醫院照過後說他的肝臟有一個類似瘤的的東西,良性,要他到醫院治理,可以把它隔離後便不會有甚麼大礙‧我叫他立即回港,再在香港找醫生看看有否問題後再作打算‧經同事介紹後,星期一便去看醫生,幸好的是他行得走得食得瞓得,如不往那地方按,又不會痛,希望一切沒問題‧

血戀
今天收到朋友的電話,聽到他很興奮的聲音說有人幫他找到了經典電影 "血戀" 的 vcd‧不知有多少人知道這套李華月小姐的電影,今次得到的還要是燒錄版,還號稱是 "導演國際版",店員話連李華月自己都沒有的‧我朋友睇左些少,評語是:直既都睇到變孿,基既都可能會睇到性無能‧話雖如此,我都提議朋友大攪一個欣賞晚會,飲住紅酒睇一定好 happy‧

黑湖妖
曾幾何時見過 "水怪黑湖妖" 這個 dvd,當年沒有買,今日在信和見到日本版,還要十八港幣,即買‧呢個電影內的怪物都算是其中的一個經典,見到個造形都覺得好睇‧電影照片請看 imdb

無假放
公司阿姐十二月生仔,老闆下令我同另一個同事阿姐產假期間不可以放假‧收到消息時第一句便向阿姐說,做咩咁睇得起我呀‧不過,跟阿姐相識了廿年,為她頂這兩個多月都沒其麼問題,將來又多一個肥肥白白的嬰孩逗了‧我問阿姐改好名沒有,我的提議是,姓張單字一個郎,挺有趣‧哈哈‧

5 則留言:

Wordy 說...

- 《血戀》當年係某報吹水影評得「倒扣」兩個蘋果既經典分數,暫仍後無來者

- 明珠台播《黑湖妖復仇》,自己做個核突立體眼鏡睇架

Crazylegz 說...

祝你爸爸安好。

另,乜野係《血戀》來架?但係,好似要大班人一齊睇先至夠頂癮,好似上次睇snakes on a plane咁,我仲好記得那句完全死寂的「驚喜」(廣東話配音)!

Ogake 說...

血戀咪李華月的真軍片?我都有興趣睇下~我估好好笑~

wai 說...

首先祝你爸爸早日病癒!

套"血戀"我搵咗好多年架啦,終於噚日SUN SUN幫我搵到,咁我梗係二話不說即刻叫佢幫我買啦!佢仲罵到我狗血淋頭,話好煳(音"火羅)喎!

BUT ANYWAY啦,我有好野點會咁自私收埋自己睇,咁就要勞煩GARY你安排一個放映大會咯!

小臭 說...

黑湖妖個外型真係幾得人驚喎,唔知李華月會唔會得人驚過佢呢?