星期日, 3月 18, 2007

此情可待






一只 1984 年的唱片CD,終於給我買回來‧

記得當年,這一只 “此情可待” 是我第一只買的蔡琴唱片‧到了現今,人們都因為 “無間道” 認識她所唱的 “被遺忘的光” 中的 “是誰…” ,但我都喜歡她那時的 “最後一夜” 和 “油蔴菜籽”‧雖然黑膠轉出來的歌聲,比現在的CD更能感受到她的溫柔,但為了方便,CD 都總要有一只‧

我也曾陶醉在兩情相悅
像飛舞中的彩蝶
我也曾心碎於黯然離別
哭倒在露濕台階…
最後一夜

廿多年後的今天聽她唱這歌,繼續令人感動,她是的而且確的 THE QUEEN‧

3 則留言:

小臭 說...

我同琴姐冇乜緣, 佢d歌我聽唔入耳架.反而鄧麗君就一拍即合.

匿名 說...

我喜歡佢果隻遇見,她不了情concert就出碟了

Gary Lam 說...

遇見都好好聽, 其實佢那只扮 new age 既繼續都鐘意架, 但係唔佑佢想做乜咁囉.

至於佢番唱那些老歌, 我就會得佢又係八幾年出既 "老歌" 大碟, 其他就唔係太鐘意. 但係佢把聲就好得.