星期四, 11月 19, 2009

Hallo Goodbye

你剩底要做既野真係煩到呢~~~
好彩我係金牛座,忍得到‧
Anyway,我會諗掂佢同攪掂哂既,放心‧
計計吓,原來今日先係 49,
好似過左五百年咁‧
朋友話,我又多左五百年功力,
我就快可以唔洗做妖精,
轉形成功做法海...

been a while since we said hi last time
how's your life and what's your new hairstyle
i've been walking round the world
collecting every key i see
but we're just no longer who we used to be

love is not a rope
it's more than a hope
all the wounds and pain
will go with the rain
when we meet again
only memories will remain

1 則留言:

Jan 說...

我是DONALD的朋友。每次偶爾路經此處,看見你有活得很好,就會比較安心。祝福你快樂。