星期五, 9月 11, 2009

只要信 不要問

A : 鄭四聖誕演唱會喎,會唔會睇呀?
B:諗吓先啦‧因為我諗緊新年去台灣呀‧
A:又去,做咩呀?有性活動你攪咩?
B:係 101 前面倒數囉,好似好開心咁‧你想不想去呀?
A:唔想‧係 101 前面倒數,請問有得幾開心呢?
B:係第二度過新年嘛,有新鮮感呀‧
A:係呀, 自己一丁友係 101 前面倒數呀‧無人無物呀,以為自己好開心呀‧跟住就可以扮寂寞女皇咁呀,係越熱鬧氣氛,才感覺到那份真正既孤獨呀‧跟住喊住咁話比人聽呀,我真係好開心呀‧
B:點止... 仲可以入台藉添呀‧有戶籍, 想住幾耐都得‧
A:住之嘛,唔洗入籍架,黑市都得‧
B:唓....

A:喂,我地星六跳樓嗎?
B:我唔跳樓,我唔想死住,更加唔想同你一齊去死‧你做咩呀?好厭世咩?
A:哎也,打錯字‧我係話跳舞呀‧
B:舞就跳,樓就唔跳‧
A:得啦~ 夠啦~ 我成日打錯字呀,隻手 out of control ‧
B:out of control 既唔只你隻手,仲有你個西,可能你近來難得多左人點擊,恭喜恭喜‧
A:係啦~ 希望越嚟越旺啦~


A:一陣去邊呀?
B:去旺角買書囉‧
A:咩呀~ 你讀書咩?
B:哦~ 買番啲法語習作書做吓囉‧讀左年半乜都唔識咁,同埋又上到中級,真係要開始練熟啲同記吓野囉‧
A:唓~ 你不嬲都係 hea hea 吓架啦,做咩無情情咁好心機要讀好佢呀‧
B:唔得呀,關生家下讀緊初級西班牙語,日日番到去就溫習,得閒就問我呢樣法文點講,嗰樣法文又點講‧我話哂都係讀先過佢,我唔可以比佢既西班牙語好過我既法語架嘛‧
A:點呀~ 你地兩條友呀~ 一個西語一個法語,世界四種最多人講既語言會識哂啦...
B:咁我地無聊丫嘛‧

A:呀師父呀~ 我諗諗吓呢,間書房想拆埋度門佢呀‧
B:哦無問題,咪拆囉‧不過咁,你既電線拉哂架啦喎,有幾絛線都係經呢個房門過既,如果拆埋框既話,可能會影响到條電線喉,咁要再整番佢,又要再封過牆線過灰,要計番錢喎‧
A:又錢呀... 咁...
B:一係咁啦,拆左度門同埋氣窗,留番個框,之後可以做番啲木邊裝飾圍框咁遮住成個門框,咁咪唔洗又重新整過呢忽牆囉,又唔洗好多錢‧
A:咁都好喎‧
B:或者,可以好似啲豪宅咁,做隻雕花拱門囉,咪會好靚囉‧
A:吓... 雕花拱門... 唔洗咁靚囉,咁既舊屋,圍框得啦....

2 則留言:

匿名 說...

超鍾意呢段:係呀, 自己一丁友係 101 前面倒數呀‧無人無物呀,以為自己好開心呀‧跟住就可以扮寂寞女皇咁呀,係越熱鬧氣氛,才感覺到那份真正既孤獨呀‧跟住喊住咁話比人聽呀,我真係好開心呀‧
駛唔駛咁絕呀,今朝係office睇,笑到我死。鄭四演唱會都想睇,仲有冇人想睇呢?

Jun

wai 說...

"out of control 既唔只你隻手,仲有你個西,可能你近來難得多左人點擊,恭喜恭喜‧"

哇哈哈,咁會唔會俾人擊爆架!